پوستر مستند «حبیب» در کانون «دوستان آسمانی» رونمایی شد

پوستر مستند «حبیب» در کانون «دوستان آسمانی» رونمایی شد

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰
گواهیان از رونمایی پوستر «حبیب» تولید شده در گروه رسانه ای «ماح» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تولید مستند در حوزه شهید و شهادت از فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» است که تا کنون در این زمینه تولیدات بسیاری از سوی گروه رسانه ای «ماح» تهیه شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: از جمله این تولیدات به شهدای مدافع حرم اختصاص دارد که یکی از آنها به شهید «حبیب ریاضی پور» بوده است.

 

وی بیان کرد: این مستند به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» و با حضور خانواده و همرزمان این شهید مدافع حرم تولید شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: همچنین همزمان با ۲۶ مهرماه و چهارمین سالگرد شهادت بسیجی شهید مدافع حرم «حبیب ریاضی‌پور»، از پوستر مستند «حـبیب» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» رونمایی شد.

 

وی به عوامل تولید این اثر اشاره کرد و گفت: مستند «حبیب» به کارگردانی و تدوین «اسماعیل اکسیری‌فرد» تهیه شده و «سید عباس طهماسبی» مدیریت تولید آن را بر عهده داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه تصویربرداری این اثر بر عهده  «عباس رحمانیان» بوده است، خاطرنشان کرد: «مهدی خادم‌پیر» و «علیرضا کاظمی» به عنوان دستیار تصویربردار، «محمود رحمانیان» صدابردار و «سیاوش معصومی» نیز طراح لوگو و پوستر این مستند را بر عهده داشته اند.

 

به گزارش شبستان، شهید ریاضی پور از اهالی محله «کهوردان» شهرستان لامرد و از بسیجیان ناحیه جهرم بود که در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

 

شهید «حبیب ریاضی پور» به عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان لامرد شناخته می شود که آبان ماه سال 96 به شهادت رسید و پیکر این شهید در گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

پایان پیام/ 691