جشن آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه دختران برگزار شد

جشن آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه دختران برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰
محدثه رودباری گفت: به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجد جشن با شکوهی ویژه دختران نوجوان و جوان برگزار شد.

«محدثه رودباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی به عنوان یکی از رویکردهای کانون در اجرای برنامه های سالیانه، یاد کرد و گفت: هر ساله به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی یکسری ویژه برنامه اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت افزود: بر همین اساس به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به همت بچه های مسجد جشن با شکوهی ویژه دختران نوجوان و جوان برگزار شد.


وی بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن اجرای مولودی توسط بچه های مسجد بود و همچنین با دعوت از یک سخنران، درباره مهدویت و فلسفه ظهور نیز سخنانی ایراد شد.


رودبار اظهار کرد: علاوه بر این نیز مسابقه کتابخوانی به سوی ظهور اجرا شده و در راستای اجرای این مسابقه به ۱۳ نفر از برگزیدگان جوایز نقدی اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید شجاع حیدری جیرفت ادامه داد: تولید محتوا در فضای مجازی با مضمون تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) از سایر برنامه های بزرگداشت این روز فرخنده بود که در قالب کلیپ و عکس نوشت اجرا شد.



وی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این ویژه برنامه ها ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در بین نوجوانان و جوانان بود تا بتوانیم برای ظهور امام زمان (عج) زمینه سازی کنیم.

پایان پیام/ 586