دعوت از غیر مسلمانان آمریکا برای شرکت در جشن ۱۰ سالگی مسجد «وودلندز»

دعوت از غیر مسلمانان آمریکا برای شرکت در جشن ۱۰ سالگی مسجد «وودلندز»

تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۸
۱۰ سال پیش ،پروژه مسجد «وودلندز» با ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نمازگزار تکمیل شد و حالا جامعه اسلامی این شهر آماده برگزاری جشن ۱۰ سالگی مسجد است.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «houstonchronicle»،10 سال پیش،پروژه مسجد «وودلندز» با ظرفیت پذیرایی از 300 نمازگزار تکمیل شد و حالا جامعه اسلامی این شهر آماده برگزاری جشن 10 سالگی مسجد است.

 

مسجد وودلندز از همه اعضای جامعه اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان دعوت کرده است تا برای برگزاری جشن 10 سالگی و رشد این مسجد به جامعه اسلامی بپیوندند.

 

«محمد رهابی»،امام جماعت مسجد وودلندز در این باره گفت: فقط کافی است که نگاهی به گذشته و روزهای خوبی که به عنوان یک جامعه آمریکایی با هم داشتیم ،بیندازیم و دستاوردهایمان را جشن بگیریم.

 

وی خطاب به غیر مسلمانانی که در وودلندز زندگی می کنند،گفت: با خانواده هایتان به مسجد بیایید ، با جامعه مسلمانان وودلندز آشنا شوید و برای جشن گرفتن با جامعه وودلندز نگاه رو به جلو داشته باشید.

 

در طول سال های متمادی،همانطور که جامعه مسلمانان در وودلندز رشد پیدا کرده است،مسجد وودلندز هم بزرگ شده و پیش بینی می شود که در 10 سال آینده ،اعضای این مسجد دو برابر شوند.

 

همه اعضای جامعه وودلندز در روز 18 اکتبر (جمعه 26 مهر) به مسجد این شهر دعوت شده اند تا با خانواده ها،دوستان و همسایگان خود جشن بزرگی را برپا کرده و خاطره های خود را مرور کنند.

 

افرادی که علاقه مند به شرکت در این جشن هستند می توانند درخواست خود را از طریق woodlandsimam@gmail.com با برگزارکنندگان مراسم،مطرح کنند.

پایان پیام/ 7