پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰
باقری گفت: مساجد مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی و پرورش استعدادهاست و باید از مسیر کانون مساجد نیروهای مستعد و توانمند در خدمت جامعه برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن قرار گیرند.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: مساجد همواره پایگاهی مهم و اثرگذار در جامعه بوده و هستند و باید اکنون با برنامه ریزی مناسب از دل کانون مساجد، جوانان انقلابی و در مسیر انقلاب تربیت شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: رشد وشکوفایی مساجد از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد میسر است و در طول سال های گذشته شاهد رشد و بالندگی فراوانی در این بخش بوده ایم که بیانگر اهتمام بچه مسجدی ها به امور محوله است.

 

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی بین مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با ائمه جمعه و جماعات و هیات امنای مساجد و سایر ارکان مساجد برای برگزاری مظلوب تر فعالیت و انسجام در مسجد ضرورتی مهم است که باید همه با هم با اتحاد و وحدت برای توسعه استعدادهای مسجدی تلاش کنیم.

 

باقری گفت: مساجد مکانی امن برای تربیت نیروهای ارزشی و پرورش استعدادهاست و با توجه به اینکه تربیت، رشد و بالندگی همراه با نشاط و انگیزه نوجوانان و جوانان مهم است؛ لذا پرورش استعدادهای مسجدی گامی مهم برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و باید از مسیر کانون مساجد نیروهای مستعد و توانمند در خدمت جامعه خود قرار گیرند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: شناسایی نیروهای نخبه مسجدی بسیار مهم و اثرگذار است که اجرای طرح «ایران قوی» تا حد بسیار خوبی موجب کشف و شناسایی استعدادهای بچه های مسجد در عرصه های فرهنگی، هنری و مذهبی شد و باید استمرار یابد.

 

وی یادآور شد: مساجد فعال و بانشاط که کار تربیتی و پرورشی خودمان را به نحو احسن انجام می دهد می تواند مکان و محلی برای رشد استعدادها و رسیدن به کمال باشد که نباید از کنار فعالیت های مختلف کانون مساجد به راحتی عبور کرد و باید با دقت و صرف وقت و هزینه در این بخش فعال تر شد.

پایان پیام/ 175