۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون کرونا هستند

۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون کرونا هستند

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام صادق‌زاده با بیان اینکه در مرحله دوم پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی، ۲۲۵ مسجد مجری کار شده‌اند، گفت: تزریق واکسن در این مساجد بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می‌شود و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

خبرگزاری شبستان،گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده، با اشاره به اینکه ۲۲۵ مسجد تهران مجری واکسیناسیون هستند، گفت: پویش جهادی واکسیناسیون شهروندان تهرانی برای مقابله با ویروس کرونا در پایگاه‌های ثابت و سیار شهرداری تهران که با شعار «تهران دوباره جان می‌گیرد» از ابتدای مهر آغاز شده بود پس از پایان مرحله نخست وارد مرحله دوم اجرایی شد.

 

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و مشاور شهردار افزود: در مرحله دوم، واکسیناسیون شهروندان در مراکز ثابت و سیار شامل ۲۲ اتوبوس سیار، ۲۲ ایستگاه مترو ، ۲۲۵ مسجد شاخص و ۲۲ ایستگاه ثابت در بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد.

 

حجت الاسلام صادق زاده گفت: برای واکسیناسیون در مساجد هر روز ۱۰ واحد سیار براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده بعد از نماز مغرب و عشاء در ۱۰ مسجد شاخص در مناطق ۲۲ گانه شهرداری مستقر می‌شوند و طی این ساعت نسبت به واکسیناسیون شهروندان اقدام خواهند کرد.

 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: واکسیناسیون شهروندان تهرانی در مساجد تهران از روز یکشنبه ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۱۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

برنامه زمان‌بندی واکسیناسیون مردم در ۲۲۵ مسجد تهران را می‌توانید در این فایل  مشاهده کنید.

پایان پیام/ 40