اعزام منتخب استان فارس به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان»

اعزام منتخب استان فارس به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان»

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی از اعزام منتخب استان فارس به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و گفت: این مسابقات ۲۷ الی ۳۰ مهرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مرحله كشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» با حضور یک صد شرکت کننده راه یافته از مرحله استانی به صورت حضوری از روز سه شنبه 27 مهرماه لغایت جمعه 30 مهرماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد، افزود: شرکت کنندگان برای شرکت در این مسابقات باید حداقل دوز اول واکسن را دریافت کرده باشند و تست منفی ابتلا به بیماری کرونا را نیز ارائه دهند.

وی از اعزام منتخب استان فارس به مرحله کشوری مسابقات قرآنی «مدهامتان» خبر داد و خاطرنشان کرد: «پیمان رضایی» قاری عضو کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدو‌ «یمسجد مجتمع «امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز در رشته قرائت تحقیق حائز کسب رتبه برتر استانی شد و به مرحله کشوری مسابقات راه پیدا کرد.

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: مرحله استانی مسابقات قرآنی «مدها متان» در دو گروه برادران و خواهران در رده های سنی هفت تا 16 سال و 16 تا 30 سال شامل رشته های قرائت نماز، اذان، ترتیل، مکبری، نقاشی آیات، قرائت تقلیدی و تحقیق، حفظ کل و حفظ جزء 30 قرآن کریم به صورت مجازی برگزار شد و متسابقین آثار خود را در سامانه «بچه های مسجد» برای داوری ارسال کردند.

 

پایان پیام/ 130