اهميت نگاه تحليلي در ارزيابي فعاليت‌هاي فهما/اعضاي کانون‌ها تجربيات خود را به اشتراک بگذارند

اهمیت نگاه تحلیلی در ارزیابی فعالیت‌های فهما/اعضای کانون‌ها تجربیات خود را به اشتراک بگذارند

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰
فرخنده، با بيان اينکه فعاليت کانون‌هاي مساجد بر کسي پوشيده نيست، نسبت به تحليل و ارزيابي فعاليت‌هاي فهما تاکيد کرد و گفت: اعضاي کانون‌ها تجربيات خو را با يکديگر به اشتراک بگذارند.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان شمالی، «حسین فرخنده» امروز سه شنبه (27 مهرماه) در نشست اداری ستاد استانی فهما خراسان شمالی که با حضور «مرتضی طاهریان» معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما کشور برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت فهما بر کسی پوشیده نیست، گفت: با تحلیل داده‌های فهما و ارزیابی آن، می توان به اطلاعات جدیدتر رسیده و تصمیمات کامل تر اتخاذ کرد.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی بر برگزاری جلسات و تقویت نگاه تحلیلی فعالان کانون های مساجد تاکید کرده و افزود: فعالیت 389 کانون در مساجد استان، عدد قابل توجهی است که می توان از تجربه فعالان این کانون ها بهره های فراوان برد.

 

فرخنده، اظهار امیدواری کرد محفلی برای بیان خاطرات و تجربیات فعالان کانون های فرهنگی و هنری ایجاد شود که همه بتوانند از تجربه یکدیگر در خصوص نحوه جلب مشارکت ها و اعتبارات و فعالیت های جنبی بهره مند شوند.

 

همچنین در ادامه «هاشم شیرازیان»  نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش ها و دغدغه فعالان کانون های مساجد استان، گفت: سومین رویداد ملی فهما با هدف ارزیابی فعالیت های یکساله کانون های مساجد کشور در قالب سه شبستان و 12 رواق زیر مجموعه با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد طراحی و اجرا شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی 30 آذرماه سال جاری را پایان مهلت رویداد فهما و ثبت فعالیت های کانون ها در این سامانه اعلام کرد و افزود: کانون های برتر در رواق های تعریف شده پس از ارزیابی و داوری، همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

 

شیرازیان انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت های کانون ها، جذب و نگاهداشت حداکثری کودکان، نوجوانان و جوانان با اولویت قشر جوان، هدایت و گسترش نقش آفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد در عرصه های موثر فرهنگی کشور ، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی، شناسایی توانمندسازی، بکارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر را از اهداف این رویداد ملی نام برد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به فعالیت 19 رابط شهرستانی در راستای اجرای طرح فهما، خواستار صدور ابلاغ آنان و همچنین پیگیری اعتبارات طرح «آموزش خبرنگاران» شد.