تجلیل از خانواده شهید «مادخونیکی» در طرح ملی سه شنبه های تکریم

تجلیل از خانواده شهید «مادخونیکی» در طرح ملی سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰
همزمان با هفته وحدت و با حضور جمعی از مسئولان، از خانواده معظم شهید «محمد مادخونیکی» در روستای ماخونیک شهرستان سربیشه تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با هفته وحدت جمعی از مسئولان «مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر، فرماندار و معاون سیاسی شهرستان سربیشه، رئیس بنیاد شهید سربیشه و ...» با حضور در روستای ماخونیک با خانواده معظم شهید «محمد مادخونیکی» دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» مدیر ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم را از سال گذشته در راستای پاسداشت و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و فعالان حوزه مسجد اعلام کرد و گفت: این طرح در سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با دیدار با ۹۰۰ خانواده معظم شهید، ایثارگرا و فعال و موثرین فرهنگی استان خراسان جنوبی همراه بود.

 

وی با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سال جاری در مناسبت‌های مختلف افزود: مقرر شد در هفته وحدت امسال نیز طرح ملی سه شنبه های تکریم با محوریت تجلیل از خانواده معظم اهل سنت و شیعه و به همت بچه‌های مسجد در سراسر استان اجرا شود.

 

سبزه کار شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز در عرصه های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی و شبکه سازی و جریان سازی در عرصه های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

 

وی همچنین با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام (ص) بر پرهیز از تفرقه تاکید کرد و گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی بین شیعیان و اهل سنت هستند و در این میان،‌ باید با هوشیاری کامل، توطیئه های دشمنان را خنثی کنیم.

 

گفتنی است، روستای ماخونیک یکی از روستاهای شگفت انگیز ایران و جهان محسوب شده و از روستاهای هدف گردشگری استان خراسان جنوبی است.

 

 

 

پایان پیام/ 70