نقش اثرگذار مسابقات قرآنی مدهامتان در کشف استعدادهای قرآنی مسجدی ها

نقش اثرگذار مسابقات قرآنی مدهامتان در کشف استعدادهای قرآنی مسجدی ها

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان فرصت برابری به تمام مسجدی ها برای رقابت سالم و کشف استعدادهای قرآنی جوانان و نوجوانان می دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از برنامه های ستاد کانون های مساجد است که همه ساله با استقبال کانون های مساجد مواجه می شود.

 

حجت الاسلام محمد نقی یارمحمدی با اشاره به نقش قرآن در زندگی انسان اظهار کرد: کلیات برنامه های زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه های آن در زندگی خود استفاده کنیم قطعاً محیطی سرشار از صفاو صمیمیت خواهیم داشت هم سعادت دنیوی را کسب خواهیم نمود و هم به سعادت اخروی که هدف نهایی همه ماست خواهیم رسید.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد پیشرو در فرهنگ قرآنی هستند، گفت: یکی از ماموریت های کانون های مساجد آموزش قرآن کریم به جوانان و نوجوانان است که موفقیت های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان اشاره کرد و گفت: کانون های مساجد در راستای عمل به منویات رهبری آموزش قرآن کریم را در صدر برنامه های خود دارد.

 

یارمحمدی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

وی یکی از مزایای مسابقات قرآنی مدهامتان را کشف استعدادهای قرآنی کانون های مساجد عنوان کرد و گفت: این مسابقات فرصت شناسایی استعدادهای قرآنی جوانان و نوجوانان مناطق محرومی که کانون های مساجد در آنجا دایر است را هم فراهم می کند.

پایان پیام/ 73