کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شیراز بازدید شد

کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شیراز بازدید شد

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰
کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شیراز مورد بازدید مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 28 مهر) در بازدید از کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» مسجد «امام رضا (ع)» شیراز طی نشستی با اصحاب این مسجد بر همدلی و همکاری بیش از پیش همه فعالان فرهنگی تاکید کرد و گفت: مسجد یک اجتماع کوچک از اقشار مختلف مردم است که در آن زن و مرد، پیر و جوان و کودک و بزرگسال حضور دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه در اجرای برنامه های مسجد تجربه بزرگان و پیشکسوتان و تکاپوی نوجوانان و جوانان به یک اندازه مهم و ضروری است، خاطرنشان کرد: امام جماعت بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدیر مسجد است که همه امور با هماهنگی وی انجام می شود و امام جماعت فعال باعث می شود که مسجد به محلی پویا تبدیل شود.

حجت الاسلام امیدی خاطرنشان کرد: در 2 سال اخیر به علت شیوع وروس کرونا فعالیت های کانون های مساجد بیشتر در فضای مجازی انجام شد و برنامه ها به سمت توزیع بسته های معیشتی، ضدعفونی کردن معابر و فعالیت های خدماتی و کمک رسانی سوق پیدا کرد که امیدواریم با بهبودی شرایط، برنامه ها نیز به صورت حضوری اجرا شود.

خاطرنشان می شود؛ در این بازدید حجت الاسلام «هادی صدیق»، امام جماعت، «نوربخش کریم آقایی» و «غلامعلی شاه علی» از اعضای هیئت امنای مسجد «امام رضا (ع)» شیراز حضور داشتند و طی توافق به عمل آمده «سپهر سلطانی» به عنوان مدیر جدید کانون فرهنگی هنری «ثامن الائمه (ع)» معرفی شد.

پایان پیام/ 130