ارتقای فرهنگی جامعه نیازمند توجه به کانون های مساجد است

ارتقای فرهنگی جامعه نیازمند توجه به کانون های مساجد است

تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا برلزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توسط نهادهای فرهنگی با هدف ارتقای معنویت، فرهنگ و... در جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: ارتقای فرهنگی نیازمند توجه به کانون ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(۲۸مهر) در نشست توجیهی شبکه رابطین فهما که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های رابطین فهما در خصوص همکاری با ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان برای اجرای درست و به موقع رویداد ملی فهما در سراسر مازندران، اظهار کرد: انتظارم از این شهرستان زیاد است اعتقادم این است اگر ظرفیت‌ها یکپارچه شوند و کانون‌های یکپارچه را شناسایی و ظرفیت‌ها در سامانه بچه های مساجد بارگذاری شود توفیق بیشتری حاصل خواهد شد.


سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به فعالیت یک‌هزار و ۱۹۶ کانون در استان اشاره کرد و افزود: درصورت توجه به همه مسائل و یکپارچه‌سازی و شناسایی ظرفیت‌ها شهرستان تنکابن در لیست ۱۰ کانون برتر قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا به فعالیت کانون اسوه در بابل اشاره کرد و گفت: تلاش همکاران قابل تقدیر است که چه اتفاقی در حوزه تربیتی و کانون‌ها دارد اتفاق می‌افتد.

 

وی با بیان اینکه برخی از ظرفیت‌ها مغفول واقع شده است، تصریح کرد: کانون به دنبال همین مسائل است که در این زمینه نقش ایفا کنند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: لازم است نظام‌مندی در برنامه‌های خود ببینیم تا بتوانیم تاثیرات آن را مشاهده کرد.

وی برلزوم بهره‌گیری از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد توسط نهادهای فرهنگی با هدف ارتقای معنویت، فرهنگ و... در جامعه اسلامی تاکید کرد و خاطرنشان شد: برنامه‌های کانون‌ها ارزشی و انقلابی است که خدشه کمتر بر آن وارد است.

 

سرپرست ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: امیدواریم شاهد توفیق روزافزون کانون‌ها باشیم؛ چرا که در این زمینه ظرفیت وجود دارد.

پایان پیام/ 286