تجلیل از هم نامان حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) در کانون منهاج نکا

تجلیل از هم نامان حضرت رسول و امام جعفر صادق(ع) در کانون منهاج نکا

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰
حجت الاسلام قنبری گفت: همزمان با میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، هم نامان حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در کانون منهاج نکا تجلیل می شوند.

حجت الاسلام «جواد قنبری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: میلاد پیامبر رحمت، مهربانی ها و حسن خلق حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت در واقع تلاش برای افزایش وحدت در بین مسلمانان است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی در جامعه و تلاش برای بزرگداشت اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی در بین جوانان یکی از راههای مهم برای مقابله با ناهنجاری های مختلف اجتماعی است که باید در کانون مساجد با جدیت دنبال شود.

 

وی با اشاره به برنامه ای پیش بینی شده در هفته وحدت خاطر نشان کرد: مراسم جشن و سرور و بزرگداشت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، تجلیل از هم نامان حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و عیادت از بیمارانی که نام محمد را دارند از برنامه های اولیه ما در این ایام است.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: اسلام دین پیامبر اکرم(ص) است و لذا باید سیره و روش زندگی این بزرگوار سرلوحه کار ما بوده و همه ما بعنوان مسلمان رهرو واقعی این رسول مهربانی ها و اهل بیت(ع) باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: هفته وحدت بهترین فرصت برای تجلی وحدت در ایام میلاد رسول مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) است و باید از ظرفیت کانون مساجد برای توسعه وحدت در جامعه و در بین گروههای مختلف استفاده شود.

 

وی یادآور شد: برگزاری جشن و برنامه های مختلف در هفته وحدت با هدف بزرگداشت شعائر اسلامی، آشنایی با شخصیت‌های شیعه و اهل سنت، تقویت روحیه برادری و وحدت برگزار می شود تا همه ما بیش از پیش به وحدت و انسجام در بین مسلمانان توجه کرده و در زنذگی فردی و اجتماعی عملیاتی کنیم.

پایان پیام/ 175