برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص)توسط کانون های فرهنگی «بنه پیر» و «اندیشه»

برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص)توسط کانون های فرهنگی «بنه پیر» و «اندیشه»

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰
به همت کانون های فرهنگی و هنری «بنه پیر» و «اندیشه» جشن بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام(ص) در روستای سیاه شیر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، جشن بزرگ میلاد نبی مکرم اسلام (ص) به همت کانون های فرهنگی و هنری «بنه پیر» و «اندیشه» با همکاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 

«امیر مسلمی نیا» ضمن تقدیر و تشکر از حضور آحاد مردم در این جشن، میلاد پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) را تبریک گفت .
 

وی در ادامه سخنان خود به بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه فرمود «همانا من برانگیخته شدم تا اخلاق نیکو را در جامعه تبیین نمایم» اشاره کرد و افزود: اخلاق و تزکیه، هدف بعثت خداوند در آیات قرآن به تعلیم و تزکیه به عنوان فلسفه بعثت پیامبران از جمله پیامبر گرامی اسلام تاکید دارد.
 

حجت الاسلام «صالح ویسی»، امام جمعه موقت شهرستان بهمئی به سخنرانی در مورد فضایل پیامبر اکرم (ص) پرداخت .
 

این برنامه فرهنگی و هنری که به منظور بزرگداشت میلاد پیامبر مهربانی و تبیین اندیشه، مسیر و راه دین مبین اسلام برگزار شد، شاعران به بیان اشعار خود پرداخته و سایر هنرمندان با اجرای مسابقه شاد هنرنمایی کردند.

 

در پایان از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای «بنه پیر» و مدیر کانون فرهنگی و هنری «اندیشه» تقدیر شد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 82