اجرای طرح محرومیت زدایی هفته وحدت در کانون شهدا بهشهر

اجرای طرح محرومیت زدایی هفته وحدت در کانون شهدا بهشهر

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰
قلندری از اجرای طرح محرومیت زدایی در کانون شهدا بهشهر خبر داد و گفت: اجرای کمک‌های مومنانه یک حرکت مثبت با توجه به شرایط فعلی جامعه در هفته وحدت است و تلاش داریم تا در این بخش با رفع محرومیت ها در افزایش وحدت بین آحاد مردم تلاش شود.

«عقیل قلندری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هفته وحدت نماد پیوند اخوت و دوستی و وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و مخابره کردن این اتحاد و برادری به جهان است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: اتحاد، وحدت و برادری راهی برای مقابله با هجمه‌های دشمنان است و باید در این راستا با افزایش وحدت برای توسعه اسلام گام برداریم و در کانون مساجد مهمترین رسالت ما افزایش وحدت و اتحاد است.

 

وی خاطر نشان کرد: با وجود تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی خوشبختانه اختلافی در بین مسلمانان وجود ندارد و ما به عنوان یکی از خادمین این نظام همواره رهرو ولایت و رهبری بوده و در راستای نهادینه کردن فرهنگ نبوی و علوی تلاش خواهیم کرد.

 

قلندری از اجرای طرح محرومیت زدایی در کانون شهدا بهشهر خبر داد و گفت: اجرای کمک‌های مومنانه یک حرکت مثبت با توجه به شرایط فعلی جامعه است و تلاش داریم تا در این بخش با رفع محرومیت ها در افزایش وحدت بین آحاد مردم تلاش شود.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: اجرای طرح «مواسات و همدلی» یکی از برنامه های مهم و محوری ما در هفته وحدت در کنار برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ارزشی و برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع) است.

 

وی یادآور شد: حفظ وحدت در جامعه اسلام موجب استحکام بخشی و انسجام بخشی بین گروه های مختلف است و در همین راستا کانون شهدا مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر با اجرای برنامه های روشنگری، جشن میلاد، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و علما، برگزاری مراسمات مولودی‌خوانی و طرح مواسات و همدلی در راستای افزایش وحدت تلاش دارد.

پایان پیام/ 175