برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت در تهران

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت در تهران

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰
همزمان با هفته وحدت و هفته تربیت بدنی، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با هفته وحدت و هفته تربیت بدنی و به منظور پاسداشت شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت، نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی سلامت با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی در مجموعه ورزشی آزادی تهران روز پنجشنبه برگزار شد. 

این جشنواره با معیت پرچم متبرک امام رضا علیه‌السلام توسط خادمیاران رضوی و‌ قرائت صلوات خاصه آغاز شد و در حاشیه مراسم میزهای خدمت خادمیاران همراه با ارائه‌ مشاوره حقوقی، مددکاری، تحصیلی و خانواده و خدمات سلامت و همچنین اجرای بازی‌های بومی و محلی همراه بود. 

در این جشنواره، دهکده توریستی آزادی و جاده تندرستی ورزشگاه افتتاح و همایش پیاده‌روی خانوادگی از جاده سلامت و تندرستی اجرا و ورزش‌های متنوع و مفرح مختلفی به صورت گروهی با شعار «سلام به ایران قوی و سلامت» برگزار شد و حال خوب دسته جمعی را همه با هم کسب کردند.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مردم چشم انتظار برنامه‌های ارزشمند و تفریحات سالم ورزشی با رویکرد همگانی از مسوولان ورزش کشور هستند، بیان کرد: هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزش باشد تا برای یکسال آینده با برنامه‌ریزی بهتر وظایفی که در ورزش تعریف شده با خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

وی گفت: تلاش داریم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و به‌کار گیری نیروهای ارزشمند و جوان، تلاش خواهیم کرد طبق اهداف دولت مردمی برنامه‌ریزی کرده و کارها را پیش ببریم. 

وزیر ورزش تصریح کرد: استادیوم آزادی تهران، سرمایه ملی است و باید هدفمندانه از آن استفاده بهینه شود و مردم از آن استفاده کنند.

پایان پیام/ 704