جشن میلاد پیامبر خوبی ها در کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

جشن میلاد پیامبر خوبی ها در کانون «دوستان آسمانی» برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری آیین جشن و سرور میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک میلاد با سعادت پیامبر مهربانی ها حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و رئیس مذهب جعفری حضرت امام صادق (ع)، گفت: به مناسبت این ایام فرخنده، آیین جشن و سرور به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این آیین، حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد و معاون مدرسه علمیه جهرم به سخنرانی می پردازد.

 

وی بیان کرد: مولودی خوانی ذاکر اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های این آیین است که در این برنامه با نوای زیبا و دلنشین میرزایی انجام می شود.

 

گواهیان ادامه داد: این آیین با اجرای برنامه های شاد و متنوع توسط بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» ادامه پیدا می کند.

 

وی به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز شنبه اول آبان همزمان با نماز مغرب و عشا در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از عموم بچه های مسجد و دیگر شهروندان برای شرکت در این مراسم که در فضای باز این کانون برگزار می شود دعوت کرد.

پایان پیام/ 691