اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای حضرت رقیه (س)

اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای حضرت رقیه (س)

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰
رضا اسکندری گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های رواق دانش در سومین رویداد ملی فهما است که اجرای آن از امروز در دستور کار کانون فهمای حضرت رقیه (س) قرار گرفت.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما را رواق دانش برشمرد و گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های این رواق است که در دستور کار کانون فهمای حضرت رقیه (س) قرار گرفت.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت بیان کرد: امروز به منظور پیشبرد برنامه های این کانون فهما در ذیل سومین رویداد ملی فهما، تفاهم نامه همکاری مابین این کانون و مدارس دخترانه و پسرانه توحید منعقد شد.


وی افزود: براساس این تفاهم قرار است از طریق تعامل و هم افزایی با مدیران مدارس دخترانه و پسرانه توحید از ظرفیت دانش آموزان در برنامه های کانون فهمای حضرت رقیه (س) استفاده کنیم.


اسکندری ابراز کرد: همچنین قصد داریم از طریق استعداد یابی و برگزاری طرح و برنامه های متنوع زمینه جذب، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت ادامه داد: این برنامه ها در زمینه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و ورزشی است که در این تفاهم نامه دیده شده است.


وی اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دارد.


اسکندری اضافه کرد: بر همین اساس دانش آموزان این مدارس می توانند عضو کتابخانه کانون شده و از کتاب های موجود بهره ببرند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه جیرفت عنوان کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی نیز تیم های ورزشی و مسابقات ورزشی متنوع برگزار می‌شود.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد حضور پررنگ دانش آموزان در مسجد بوده و بتوانیم در تربیت نیروهای انقلابی متعهد در دل مسجد فعالیت کنیم.

پایان پیام/ 586