جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) باشکوه برگزار می‌شود 

جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) باشکوه برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۰
منوچهر سالاری گفت: امشب ساعتی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن باشکوه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) همراه با برنامه های متنوع و شاد در مسجد النبی برگزار می‌شود.

«منوچهر سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امشب ساعتی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء جشن باشکوه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) همراه با برنامه های متنوع و شاد در مسجد النبی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت النبی عنبرآباد در تشریح برنامه های این جشن، افزود: یکی از برنامه های در نظر گرفته شده، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) و قرائت دسته جمعی این صلوات است تا از راه دور عرض ارادتی به ساحت مقدس امام هشتم (ع) داشته باشیم.


وی بیان کرد: سخنرانی، مولودی خوانی و پخش کلیپ سخنان رهبری پیرامون هفته وحدت از دیگر برنامه های این جشن است.


سالاری با بیان این مطلب که امشب ۲ سرود اجرا می شود، ابراز کرد: یک سرود توسط گروه سرود خواهران مسجدی عضو کانون بیت النبی و سرود دیگر نیز توسط یکی از گروه های سرود کشوری اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری بیت النبی عنبرآباد ادامه داد: همچنین تئاتر توسط یکی از گروه های نمایش سطح شهرستان اجرا می شود.


وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات از جمله مسابقه درباره نهج البلاغه و نیز اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان از سایر برنامه های این جشن است.


 سالاری در خاتمه عنوان کرد: هدف ما از برپایی این جشن، بزرگداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت و مهربانی است تا در این شب فرخنده شادی را مهمان دلهای مردم ولایتمدار و مومن این دیار کرده و لبخندی را بر لبان آنها بنشانیم.

پایان پیام/ 586