توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) ساری

توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی به همت کانون امام علی(ع) ساری

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۴۰۰
نیرین گفت: به مناسبت هفته وحدت در قالب طرح توزیع احسان به همت کانون امام علی(ع) ساری تعداد۱۳۰بسته معیشتی به ارزش ۶۵میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدعلی نیرین» امروز(۲آبان) در حاشیه اجرای بیست و سومین مرحله طرح توزیع احسان که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفرصادق(ع) از سوی کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری و خیریه 110 وابسته و زیر نظر این کانون، صورت گرفت، اظهار کرد: در این مرحله مایحتاج ضروری در قالب بسته معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

مدیرمسئول کانون امام علی(علیه‌السلام) مسجد امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) کوی طبرستان ساری افزود: در این مرحله به نیت سرداران شهید «محمدمهدی ولی نژاد»، «سیدرضا املاکی»، «سیدقاسم احمدی آزاد» و «فیض اله بابایی» و با یاری خداوند متعال، خانواده‌های معظم شهدا، همسران جانبازان، معتمدین محل و خیرین، تعداد ۱۳۰بسته معیشتی تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

 

وی بابیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی ۶۵میلیون تومان هزینه شده، یادآور شد: بیست و سومین مرحله توزیع احسان جهت توزیع مواد اولیه زندگی شامل برنج، گوشت، شکر، قند، ماکارونی، رب، نخود و لوبیا، لوبیا چیتی، سویا، چای، تخم مرغ و روغن  باهدف دستگیری از نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا احرایی شده است.

 

 

نیرین ادامه  داد: برای تهیه هر بسته معیشتی ۵۰۰هزار تومان هزینه شد.

 

 

وی بابیان اینکه کمک‌های مردمی با محوریت بیت جانباز شهید «عباسعلی نیرین»، بسته‌بندی و برای توزیع آماده می‌شود، افزود: هر مرحله از توزیع احسان به نیابت از یک شهید انجام می‌شود.

 

پایان پیام/ 286