بهره مندی ۱۲۰۰ خانواده نیازمند از گوشت قربانی اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا

بهره مندی ۱۲۰۰ خانواده نیازمند از گوشت قربانی اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت خدا

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در طرح قربانی ماه ربیع الاول یکهزار و ۲۰۰ خانواده نیازمند شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و بخش جازموریان از نعمت گوشت قربانی اهدایی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و برنامه سمت و آستان عبدالعظیم حسنی بهره مند شدند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به مناسبت میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) تعداد یکهزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان جنوب کرمان توزیع شد.


مدیر ستاد هماهنگی مساجد جنوب کرمان افزود: این بسته های گوشت قربانی با حمایت و کمک های خیرخواهانه موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا و نیز آستان مقدس عبدالعظیم حسنی تهیه شده است.


وی بیان کرد: در طرح قربانی ماه ربیع الاول خانواده های نیازمند شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، رودبار جنوب و نیز بخش جازموریان از نعمت گوشت قربانی بهره مند شدند.


خوبی زاده ابراز کرد: این بار نیز طرح توزیع گوشت قربانی همچون دفعات قبل با محوریت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب و با همراهی و همکاری فعالان مسجدی و تعدادی از گروه های جهادی در این شهرستان ها اجرا شد.


مدیر ستاد هماهنگی مساجد جنوب کرمان ادامه داد: با حمایت ها و کمک های خیرخواهانه خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا از سال ۹۹ تاکنون طی ۷ مرحله طرح توزیع گوشت قربانی در این منطقه اجرا شده است.


وی در خاتمه ضمن تشکر از خیرین موسسه خیریه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدا، عنوان کرد: بسیار خرسندیم انسان های شریف و مومنی هستند که در این اوضاع اقتصادی به فکر محرومین بوده و از آنها حمایت می کنند.

پایان پیام/ 586