تاکید بر لزوم همدلی و همکاری همه اصحاب مسجد در اجرای طرح مسجد محوری

تاکید بر لزوم همدلی و همکاری همه اصحاب مسجد در اجرای طرح مسجد محوری

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی بر همدلی و همکاری همه اصحاب مسجد در اجرای طرح مسجد محوری تاکید کرد و گفت: مسجد به عنوان محور برنامه ها در نظر گرفته می شود و همه فعالان فرهنگی و جهادی مسجد با همکاری و تعامل بیش از پیش برنامه ها را پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه ۳ آبان) در جلسه هم اندیشی اجرای طرح های مسجد محور که به میزبانی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شده بود، گفت: هدف از برگزاری این جلسه شناسایی و استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مسجد محور در محله های شهر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری می توانند بازوان اجرایی برنامه ها در محله ها باشند، افزود: مسجد محلی است که عامه مردم از اقشار مختلف حضور دارند و باید برای همه آنها برنامه ریزی انجام شود.

وی بر همدلی و همکاری همه اصحاب مسجد در اجرای طرح مسجد محوری تاکید و خاطرنشان کرد: مسجد به عنوان محور برنامه ها در نظر گرفته می شود و همه فعالان فرهنگی و جهادی مسجد با همکاری و تعامل بیش از پیش برنامه ها را پیش ببرند.

پایان پیام/ 130