تجلیل از فعال کانون فهمای آیت الله طالقانی در سه شنبه های تکریم

تجلیل از فعال کانون فهمای آیت الله طالقانی در سه شنبه های تکریم

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام حسین زاده گفت: امروز به اتفاق امام جماعت مسجد در منزل بهزاد رحمتی فعال مسجدی کانون فهمای آیت الله طالقانی حضور یافته و با اهداء لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل کردیم.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان با اشاره به تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، گفت: از آنجایی که پیشبرد اهداف و برنامه های کانون مرهون زحمات، همراهی و همدلی بچه های مسجد است بنابراین تصمیم گرفتیم این هفته از یک فعال کانونی تجلیل کنیم.


وی افزود: بر همین اساس امروز به اتفاق امام جماعت مسجد در منزل بهزاد رحمتی حضور یافته و با اهداء لوح سپاس از زحمات ایشان تجلیل کردیم.


امام جماعت ظهرین مسجد الله بیان کرد: رحمتی از اعضای کادر و ارکان کانون فهمای آیت الله طالقانی است که در اجرای برنامه های فرهنگی و مناسبتی با ما همکاری دارد.


حجت الاسلام حسین زاده ابراز کرد: علاوه بر این نیز رحمتی از زحمتکشانمسجد و مداح است و تاکنون در اجرای برنامه های این کانون ، حمایت های مادی خود را دریغ نکرده است.


وی ادامه داد: خدا را شاکریم که طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی را به وجود آورد تا از فعالان مسجدی کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی تجلیل کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی اظهار کرد: علاوه بر اجرای حضوری طرح ملی سه شنبه های تکریم، در فضای مجازی نیز تصاویر این برنامه منتشر می شود تا از این طریق ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، با معرفی آنها برای سایرین الگوسازی کنیم.

به گزارش شبستان کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی از کانون های فعال منطقه ۵ تهران می باشد که در رویداد های ملی فهما یک ودو حائز امتیازات بالایی شده است واین کانون به آدرس کنارگذری ازادی خیابان شهید آزمون نیا میدان شهید سالاری مسجد الله واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704