اجرای طرح تفسیر صحیفه سجادیه ذیل سومین رویداد ملی فهما

اجرای طرح تفسیر صحیفه سجادیه ذیل سومین رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: کانون فهمای امام علی (ع) در نظر دارد در ذیل رویداد ملی فهما، طرح تفسیر صحیفه سجادیه را در مسجد اجرا کند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، رواق نور را یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما، برشمرد و گفت: کانون فهمای امام علی (ع) در نظر دارد در ذیل رویداد ملی فهما، طرح تفسیر صحیفه سجادیه را در مسجد اجرا کند.



مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت بیان کرد: سعی داریم در این طرح، نوجوانان و جوانان مسجدی را با معارف صحیفه سجادیه بیشتر آشنا کنیم.


وی ابراز کرد: از آنجایی که صحیفه سجادیه در جامعه غریب و ناشناخته مانده است بنابراین با برگزاری طرح تفسیر صحیفه سجادیه قصد داریم این کتاب ارزشمند را به نسل امروز معرفی کنیم.


یونس زاده اصلی ترین هدف شکل گیری کانون فهمای امام علی (ع) را مقابله با تهاجم فرهنگی قلمداد کرد و افزود: یکی از اقداماتی که می توان در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی انجام داد، نشر معارف این کتاب ارزشمند است.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت با اشاره به این که این طرح برای نخستین بار است که اجرا می شود، اظهار کرد: طرح تفسیر صحیفه سجادیه با محوریت امام جماعت مسجد  روزهای چهارشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون فهمای امام علی (ع) ذیل سومین رویداد ملی فهما، اجرای طرح تفسیر نهج البلاغه است که این طرح نیز روزهای دوشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با تدریس امام جماعت مسجد برگزار می‌شود.


یونس زاده عنوان کرد: امیدواریم در پایان این ۲ طرح نوجوانان و جوانان با این کتاب ها بیشتر آشنا و مانوس شده و آموزه های این کتاب های ارزشمند را در زندگی بکار گیرند.

پایان پیام/ 586