اتحاد و یکدلی اصحاب و فعالان فرهنگی مسجد از ویژگی های مسجد طراز اسلامی است

اتحاد و یکدلی اصحاب و فعالان فرهنگی مسجد از ویژگی های مسجد طراز اسلامی است

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی، اتحاد و یکدلی اصحاب و فعالان فرهنگی مسجد را از ویژگی های مسجد طراز اسلامی برشمرد و افزود: مجاهدت و تحمل سختی در مسیر کار فرهنگی و تربیتی وجود دارد اما حمایت مردمی و اتحاد و یکدلی در امر مسجد، مسجد را به محل اثر تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (سه شنبه ۴ آبان) در جریان بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «امام خامنه ای (مدظله العالی)» در جمع نمازگزاران و اصحاب مسجد «امام خمینی (ره)» شیراز با بیان اینکه باید قدر وجود نعمت مسجد در محله را بدانیم، گفت: از برکات حضور در مسجد که در روایات اسلامی نیز ذکر شده است، باز شدن گره ها و حل مشکلات و همچنین اعطای نعمت های معنوی است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به فعالیت ها و برنامه های موثر صورت گرفته، خاطرنشان کرد: به ثمر نشستن و زیبایی مسجد در آن است که بتواند همه سلایق و افکار را در خود جای دهد.

وی با تاکید بر نقش موثر امام جماعت در مدیریت و اداره مسجد، گفت: اگر در یک مسجد امام جماعت مدیر باشد و ارکان دیگر مسجد نیز برای رسیدن به بهترین ها همراهی و همکاری داشته باشند، مسجد به مسجد طراز انقلاب اسلامی تبدیل می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس، اتحاد و یکدلی اصحاب و فعالان فرهنگی مسجد را از ویژگی های مسجد طراز اسلامی برشمرد و افزود: مجاهدت و تحمل سختی در مسیر کار فرهنگی و تربیتی وجود دارد اما حمایت مردمی و اتحاد و یکدلی در امر مسجد، مسجد را به محل اثر تبدیل می کند.

وی صبر، حوصله، متانت و استقامت را رمز پیروزی دانست و اظهار داشت: هر مجموعه موفقی مورد هجمه قرار می گیرد و اتحاد، همدلی و شکیبایی باعث حل مشکلات خواهد شد.

خاطرنشان می شود: در جریان این بازدید امام جماعت و مدیر کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای به تشریح فعالیت های انجام شده پرداخت و فعالان فرهنگی مسجد نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

همچنین، با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس کانون فرهنگی هنری «ام ابیها (س)» مسجد «الزهرا (س)» شیراز نیز مورد بازدید قرار گرفت.

پایان پیام/ 130