۵۰۰ بادکنک عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان در میلاد پیامبر اکرم (ص)

۵۰۰ بادکنک عیدانه بچه مسجدی ها به کودکان در میلاد پیامبر اکرم (ص)

تاریخ انتشار : ۴ آبان ۱۴۰۰
محمدرسول سنجری گفت: بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) برای تبریک و شادباش این روز مبارک تعداد ۵۰۰ عدد بادکنک با محتوای تبریک این ۲ میلاد فرخنده به کودکان رودباری اهدا شد.

«محمدرسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از اولویت های اصلی کانون امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و گفت: هم زمان با سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، موکب امام حسن مجتبی (ع) در مرکز شهر رودبار جنوب راه اندازی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: در این موکب ۴ هزار و ۵۰۰ بسته پذیرایی شامل کیک در بین مردم توزیع شد.


وی بیان کرد: همچنین برای تبریک و شادباش این روز مبارک تعداد ۵۰۰ عدد بادکنک با محتوای تبریک این ۲ میلاد فرخنده به کودکان رودباری اهدا شد.


سنجری یادآور شد: یکی از اقدامات بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی راه اندازی موکب خدمت رسانی است و تاکنون به مناسبت های مختلفی همچون فاطمیه، اربعین حسینی، سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و نیز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) موکب راه اندازی شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب ادامه داد: علی رغم کمبود منابع مالی اما بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری به عشق اهل بیت (ع) با همدلی و همراهی و صرف هزینه های شخصی در برپایی این موکب مشارکت می کنند.


وی با اشاره به سایر برنامه های کانون در هفته وحدت، ابراز کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) طرح توزیع گوشت قربانی اجرا شده و در راستای این طرح ۲۰ خانواده بی بضاعت از نعمت گوشت قرمز بهره مند شدند.


سنجری در خاتمه پخش مولودی، آذین بندی مسجد و همچنین انتشار کلیپ و عکس نوشت با محتوای هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) را از سایر برنامه های مناسبتی این ایام فرخنده برشمرد.

پایان پیام/ 586