کانون های مساجد با فعالیت ها و برنامه های خود می توانند فرهنگ ناب محمدی را گسترش دهند

کانون های مساجد با فعالیت ها و برنامه های خود می توانند فرهنگ ناب محمدی را گسترش دهند

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰
دادوند گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت ها و برنامه های خود می توانند فرهنگ ناب محمدی را گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا دادوند»، امروز (پنج شنبه 6 آبان) در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارسنجان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با فعالیت ها و برنامه های خود می توانند فرهنگ ناب محمدی را گسترش دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان با اشاره به اینکه در ایام شیوع ویروس کرونا حجم فعالیت ها کاهش یافته است، افزود: برنامه ها به صورت انجام کار های جهادی و با هدف حفظ سلامتی اعضای کانون ها و مردم بیشتر در فضای مجازی دنبال می شود که امیدواریم با رخت بربستن این بیماری برنامه ها نیز به روال خود برگردد.

دادوند همچنین از تعامل و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسنجان با مدیران کانون های مساجد شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت مستمر و پرقوت کانون های مساجد شهرستان مایه دلگرمی مجموعه ارشاد است و می توان گفت که برخی از کانون ها در روستا ها فعالیت هایی فراتر از یک اداره را انجام می دهند.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ارسنجان به بیان مسائل و طرح مشکلات پیش روی اجرای برنامه های کانون پرداختند و از کانون های فعال شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 130