ایجاد درآمد های ثابت از طریق اشتغال پایدار در مساجد از کارهایی که می تواند کانون های مساجد را به استقلال مالی برساند

ایجاد درآمد های ثابت از طریق اشتغال پایدار در مساجد از کارهایی که می تواند کانون های مساجد را به استقلال مالی برساند

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی گفت: ایجاد درآمد های ثابت از طریق ایجاد اشتغال پایدار در مساجد از نمونه هایی است که کانون های مساجد می توانند با شناسایی ظرفیت های محلی در شهر یا روستای محل استقرار مسجد انجام دهند و به استقلال مالی برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (پنج شنبه 6 آبان) در جمع مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ارسنجان گفت: امروز مسئله مهمی که همه اقشار مختلف با آن دست و پنجه نرم می کنند، مسئله اقتصادی است که از مبدا مسجد با همدلی و همیاری اصحاب مسجد در محله های مختلف پیگیری می شود که در ایام کرونا شاهد اجرای آن بودیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با اشاره به ظرفیت های کانون های مساجد، خاطرنشان کرد: از ظرفیت دستگاه ها و نهاد های مختلف می توان برای اجرای برنامه ها استفاده کرد که این امر از طریق انعقاد تفاهم هایی با اداره های دولتی که ظرفیت ها و بودجه های فرهنگی دارند، قابل اجراست.

وی، ایجاد درآمد های ثابت از طریق ایجاد اشتغال پایدار در مساجد را از نمونه هایی عنوان کرد که کانون های مساجد می توانند با شناسایی ظرفیت های محلی در شهر یا روستای محل استقرار مسجد انجام دهند و به استقلال مالی برسند.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد ارسنجان به بیان مسائل و طرح مشکلات پیش روی اجرای برنامه های کانون پرداختند و از کانون های فعال شهرستان نیز تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/ 130