پیاده سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی رسالتی مهم برای کانون مساجد است

پیاده سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی رسالتی مهم برای کانون مساجد است

تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام قنبری گفت: جوان ایرانی امروز با آماج توطئه ها و ترفندهای دشمنان مواجه است و پیاده سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی رسالتی مهم برای کانون مساجد است.

حجت الاسلام «جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: انتقال فرهنگ و مفاهیم دینی به مخاطبان، مهمترین رسالتی است که برعهده داریم و در این راستا باید از ظرفیت های مختلف برای نهادینه کردن ارزش ها و سبک زندگی اسلامی ایرانی استفاده شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه و آموزش در این راستا یکی از این موارد ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که نباید از این مهم غافل شد.

 

وی با بیان اینکه کانون مساجد با توجه به رسالتی که در بخش آموزش برعهده دارند؛ باید برای ترویج ارزش ها تلاش کنند؛ خاطر نشان کرد: در کنار اطلاع رسانی چهره به چهره و استفاده از سخنرانان زبده در این بخش می توان با راه اندازي، تجهيز كتابخانه هاي مساجد و آموزش نيروي انساني در این بخش تلاش کرد و زمینه ساز ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی شد.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: جوان ایرانی امروز با آماج توطئه ها و ترفندهای دشمنان مواجه است و سبک زندگی ایرانی اسلامی رسالتی مهم برای کانون مساجد است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد می توانند با جذب جوانان و افزایش ارتباط با آنان، همانگونه که در جذب جوانان در بخش کمک های مومنانه در دوران کرونا موفق عمل کرده اند؛ در اثربخشی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی اثرگذار باشند.

 

وی یادآور شد: کانون  مساجد به‌عنوان بهترین جایگاه برای ترویج سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی محسوب می‌شوند و باید از این پایگاه در تعلیم و تربیت و سازندگی همه جانبه در جامعه استفاده کرد.

پایان پیام/ 175