برگزاری هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

برگزاری هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۰
حضوری گفت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با حضور کودکان و نوجوانان جهرمی تشکیل شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: هیات دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم شب گذشته برگزار شد و ذاکران اهل بیت (ع) در این برنامه به مولودی خوانی در وصف پیامبر (ص) و امام صادق (ع) پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این هیات که متشکل از دانش آموزان سراسر شهرستان است به صورت هفتگی تشکیل می شود و سخنرانان مختلف نیز در جمع دانش آموزان به بیان سخنان دینی می پردازند.

 

وی عنوان کرد: در آخرین برنامه این هیات مذهبی که شب گذشته برگزار شد، حجت الاسلام نجفی از اساتید حوزه علمیه و از مربیان کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به سخنرانی پرداخت.

 

حضوری ادامه داد: همچنین در ادامه این برنامه علاوه بر مداحی ذاکری از ذاکران اهل بیت (ع)، مداحان نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به مولودی خوانی پرداختند.

 

وی اضافه کرد: مولودی خوانی مداحان نوجوان این کانون توسط «عارف حیدری» و «علیرضا اعظمی» انجام شد که به این محفل و مجلس شور و شوق مضاعفی بخشید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم عنوان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان و بچه های مسجد انجام شده است.

 

وی در پایان گفت: مراسم بعدی هیات «یاوران ولایت» روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه همزمان با روز «دانش آموز» برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 691