برگزاری کلاس فوتسال توسط کانون آیت الله طالقانی

برگزاری کلاس فوتسال توسط کانون آیت الله طالقانی

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام حسین زاده گفت: با حضور نوجوانان مسجدی محله بیمه واکباتان در کانون فرهنگی و هنری آیت الله طالقانی دوره آموزش فوتسال برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی حسین زاده مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به حضور فعال نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی و هنری آیت الله طالقانی کلاس ها و دوره های مختلف آموزشی و ورزشی مورد استقبال بچه های مسجد قرار می گیرد.

وی افزود: برگزاری دوره های مهارت آموزی و فعالیت های آموزشی رشته های مختلف ورزشی زمینه را برای شناسایی و تقویت استعدادها فراهم آورده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی بیان کرد: از این رو روزهای مختلف سال به ویژه ایام اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای پرداختن به این امور به ویژه برنامه ها و فعالیت های ورزشی است.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به اینکه از جمله فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری آموزش رشته مفرح فوتسال بوده است، عنوان کرد: این برنامه با استقبال خوب بچه های مسجد مواجه شده به نحوی که ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی در این دوره آموزشی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور مربیان با تجربه و متخصص در این رشته برگزار شد که محل برگزاری آن نیز سالن الزهرا(س) بوده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری آیت الله طالقانی گفت: بچه های مسجد در این دوره با تکنیک های فوتسال آشنا شده و سپس به صورت عملی با مجهز شدن به تجهیزات این رشته به تمرین پرداختند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری آیت الله طالقانی به آدرس محله بیمه خیابان شهید آزمون نیا میدان شهید سالاری مسجد الله واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704