اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی

اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
افشارزاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی خبر داد و گفت: این اعزام به دعوت کانون حضرت خدیجه(س) قم و با اعضای کانون برگزار شد.

«مجتبی افشار زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: تلاش برای افزایش نشاط و شور زندگی در بین اعضای کانون مساجد از برنامه های مهمی است که در سرلوحه کار کانون های مساجد در کنار امور فرهنگی و هنری و ارزشی قرار دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: این کانون با توجه به حضور جوانان و اعضای پا به کار تمام تلاش خود را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به کار گرفته است و تلاش داریم تا روحیه نشاط و شادی در بین اعضا در کنار توجه به روح حفظ شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد نشاط اجتماعی از ضرورت های مهم جامعه ماست و باید در این بخش در کانون مساجد بیش از پیش تلاش شود.

 

افشارزاده از اعزام اعضای کانون امام علی(ع) نکا به اردوی زیارتی سیاحتی خبر داد و گفت: این اعزام به دعوت کانون حضرت خدیجه(س) قم و با اعضای کانون برگزار شد و برنامه های مختلف فرهنگی و هنری و زیارتی در این سفر اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: برای ارتباط نسل جوان و نوجوان و به ویژه کودکان با مسجد باید ادبیات خاص مساجد طراحی و براساس شرایط و موقعیت زمان و مکان برنامه ها ارائه شود و بر اساس ذائقه، معارف دینی و توحیدی تدوین شود.

 

وی یادآور شد: مساجد در محلات از نقش اساسی و مهم برخوردار هستند و کانون های مساجد هم باید راهکار توسعه ای ارائه داده و با جذاب سازی برنامه های مختلف برای جذب جوانان و نوجوانان و نسل جدید اقدام کنند.

پایان پیام/ 175