برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» با گرامی داشت شهید «غریب علی صادقی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» جهرم  ویژه برنامه «آبروی محله، افتخار کوچه ها» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد:  ویژه برنامه «آبروی محله» با حضور بچه های مسجد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی ویژه گرامی داشت شهید «غریب علی صادقی» برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: این برنامه با روایت گری از خاطرات این شهید گران قدر دوران دفاع مقدس که به عنوان نخستین شهید مفقود الاثر شهرستان جهرم نیز مطرح است برگزار و بچه های مسجد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر ایران اسلامی بر تداوم راه آنها تاکید کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان گفت: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر استفاده ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به اجرا درآمد.

 

صادقی با اشاره به اینکه این محفل معنوی برنامه ای در جهت تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، همرزمان شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است، عنوان کرد: این مراسم با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و مردم شهرستان جهرم در محوطه باز کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» برگزار شد.

 

به گزارش شبستان،  برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله، افتخار کوچه ها» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های است که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهرستان جهرم هرساله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/ 691