از برگزاری سه‌شنبه های تکریم تا تصحیح اذکار نماز در کانون پویندگان علم رودبار

از برگزاری سه‌شنبه های تکریم تا تصحیح اذکار نماز در کانون پویندگان علم رودبار

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
اسماعیلی از برگزاری سومین رویداد ملی فهما در کانون پویندگان علم رودبار با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی خبرداد.

«ارسلان اسماعیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فعالیت‌های کانون پویندگان علم رودبار از ابتدای سال تاکنون اظهارداشت: این کانون در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار کننده برنامه‌های متنوعی است. گرچه کرونا از میزان فعالیت‌ها کاسته است اما در تلاشیم تا فعالیت‌های کانون را با جمعیت محدود و یا با بهره‌گیری از فضای مجازی اجرا کنیم.

 

مدیر کانون پویندگان علم شیرکوه رودبار با بیان اینکه فعالیت‌های کانون در ۱۲ رواق در قالب رویداد ملی فهما برگزار می‌شود افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان از برنامه‌هایی است که به طور مداوم و در مناسبت‌های مختلف با حضور اعضای کانون اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به همت کانون در آموزش احکام نماز به اعضا به‌ویژه کودکان تصریح کرد: کلاس‌های مختلف صحیح خوانی اذکار نماز برای اعضای کانون در دوره‌ها و مقاطع مختلف سنی با هدف افزایش آگاهی و تقویت خلوص نیت در نماز در مسجد جامع روستای شیرکوه برگزار می‌شود.

 

اسماعیلی ادامه داد: همچنین روزانه مطالب مرتبط با نماز در قالب متن، عکس و ویدئو  در کانال کانون بارگذاری می‌شود.

 

وی از برگزاری سه‌شنبه های تکریم در کانون پویندگان علم خبرداد و بیان کرد: اعضای کانون در قالب این طرح فعالان مسجدی و خدمتگزاران کانون را مورد تکریم قرار می‌دهند که این هفته از خادم مدرسه روستا تجلیل شد.

 

مدیر کانون پویندگان علم رودبار از اجرای طرح مواسات و محروميت زدايی به همت جهادگران کانونی خبرداد و گفت: اعضای کانون با جمع آوری مشارکت‌های مردمی در تلاشند تا در این ایام سخت با کمک به محرومان و نیازمندان از آلام آنها بکاهند.

 

وی ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های گوشت قربانی با همکاری دبیرخانه کانون‌های مساجد و توزیع بسته‌های نوشت افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت در قالب رواق مواسات و همدلی در کانون انجام شد.

 

انجام فعاليت‌های ورزشی در کانون پويندگان علم، خريد وسايل ورزشی برای فرزندان مسجد، برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی و مسابقات فرهنگی و پاکسازی محیط زیست از دیگر فعالیت‌های کانون پویندگان علم رودبار به عنوان یک کانون روستایی است.

 

پایان پیام/ 84