تجلیل از شکوه مادری، مادر «شهید ضیاء الدین ملایی» در استان زنجان

تجلیل از شکوه مادری، مادر «شهید ضیاء الدین ملایی» در استان زنجان

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم و شکوه مادری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از مادر «شهید ضیاء الدین ملایی» تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، طرح سه‌شنبه‌های تکریم از سری برنامه های طرح ملی فهما است که امسال در قالبی متفاوت زمینه شناسایی و معرفی مادران شاخص و تأثیرگذار در مساجد را فراهم کرده است.

 

در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

 

در همین راستا مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با خانواده شهید ضیاء الدین ملایی دیدار و ضمن تکریم مادر این شهید، بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان : با اشاره به اینکه آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم افزود: دیدار با خانواده شهدا یکی از وظایف اصلی مردم و مسئولین نظام است.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با بیان اینکه مردم و مسئولین در مقابل خون شهدا مسئول هستند ابراز کرد: نوجوانان و جوانان امروز با حضور در مساجد و برگزاری برنامه های بزرگ فرهنگی هنری و مذهبی ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

وی، خانواده های شهدا را میراث داران انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ایثارگری ها و رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.

 

پایان پیام/ 73