مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با خانواده شهیدحاج علی بایندر دیدار کرد

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با خانواده شهیدحاج علی بایندر دیدار کرد

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان زنجان در راستای طرح سه شنبه های تکریم با خانواده شهيد حاج علي بايندر اهل سنت در ماهنشان ديدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی در دیدار و تکریم از خانواده شهید حاج علی بایندر اظهار کرد: شهدا در راه دفاع از این مرز و بوم بزرگترین دارایی خود یعنی جان شان را تقدیم کردند و وظیفه همه ماست که ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است و خانواده های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب الگویی برای همه ما هستند.

 

وی به طرح سه شنبه های تکریم ستاد کانون های مساجد در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این رویداد ملی، رویکردی محله محور و خانواده بنیان دارد و سعی دارد با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و ملاحظه اقتضائات محلی با محوریت مسجد و زیرنظر امام جماعت مسجد برگزار ‌شود.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، هدف از اجرای این طرح ملی تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان، جوانان و نخبگان به مساجد است.

 

گفتنی است شهید حاج علی بایندر در سال 67  در عملیات والفجر هشت در منطقه فاو عراق به شهادت رسید.

 

پایان پیام/ 73