گلباران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به همت جمعی از اعضای کانون‌های مساجد کشور

گلباران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به همت جمعی از اعضای کانون‌های مساجد کشور

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۴۰۰
مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر مقدس قم، گلباران حرم مطهر کریمه اهل بیت (ع) از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صورت پذیرفت.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، به نقل از  ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، مراسم گرامیداشت سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم با گلباران حرم مطهر آن حضرت از سوی اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و رابطین و خیرین برنامه «سمت خدا» امروز شنبه هشتم آبان ماه از ساعت ۹ صبح از محل ابتدای بلوار بهار منتهی به حرم مطهر آغاز شد.
 
 
در این مراسم که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری(س) برگزار شد، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند که در قالب دو گروه متشکل از خواهران و برادران مسیر چهارراه شهدا را تا حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) پیاده روی کردند.
 
 
این گزارش می افزاید: در بین مسیر تعدادی از مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه‌سرایی در فضائل و مناقب حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها پرداختند و شرکت کنندگان با گل و پرچم به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت کردند.
 
 
همچنین در حرم کریمه اهل بیت (س) نیز آیت الله «سید محمد سعیدی» و جمعی از مدیران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از شرکت کنندگان در این آیین استقبال کردند.

پایان پیام/ 40