تهیه جهیزیه ۳ زوج توسط بچه‌های کانون کاظمین

تهیه جهیزیه ۳ زوج توسط بچه‌های کانون کاظمین

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰
به همت بچه‌های مسجد کانون فرهنگی هنری «کاظمین» برای سه زوج کم بضاعت جهیزیه تهیه و اهدا شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «حسین ابوالفتح لو»، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری کاظمین واقع در شهریار در راستای کمک های مومنانه اظهار کرد: به همت بچه های مسجد در این کانون طرح های عام المنفعه و خیرخواهانه در زمینه های مختلف به اجرا در آمده است.

 

وی افزود: بچه های این کانون علاوه بر توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند و کم بضاعت، به تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان جوان نیز اقدام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کاظمین خاطرنشان کرد: این کانون تا کنون چندین مرحله تهیه جهیزیه را به اجرا در آورده و در هر مرحله چند سری جهیزیه حاوی اقلام ضروری خانواده ها را تامین کرده است.

 

ابوالفتح لو عنوان کرد: در آخرین مرحله از این طرح که در روزهای گذشته به همت بچه های مسجد به اجرا در آمد، تهیه سه سری جهیزیه بوده که هزینه آن به همت خیران و نیکوکاران مسجدی تامین شده است.

 

وی ادامه داد: این جهیزیه ها شامل اقلامی همچون یخچال، پنکه، فرش، اجاق گاز، ظروف مختلف و... بوده که به زوج های کم بضاعت تقدیم شده است.برای تهیه این تعداد سری جهیزیه هزینه ای افزون بر یک میلیارد ریال صرف شده که از سوی خیران و نیکوکاران تامین شده است.

پایان پیام/ 40