گوشه ای از کمک‌های مومنانه در مساجد زنجان

گوشه ای از کمک‌های مومنانه در مساجد زنجان

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰
در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک های مومنانه در مساجد زنجان آغاز شده و همچنان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، با آغاز شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی به برخی از خانواده ها، مقام معظم رهبری خطاب به عموم مردم و مسولان خواستار همدلی و مواسات با نیازمندان و این قشر شدند.

 

اصحاب مسجد نیز با همراهی خیرین به این فرمان رهبری لبیک گفته و طرح کمک مومنانه با همکاری گروه های جهادی در مساجد زنجان شکل گرفت.

از آغاز این طرح تاکنون مراحل متعددی از کمک های مومنانه در استان زنجان اجرا شده است که کمک های جمع آوری شده به شکل تهیه بسته های معیشتی در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار می گیرد.

 

در همین راستا مساجد استان زنجان در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به تهیه این اقلام و توزیع در بین خانواده های بی بضاعت می کنند.

 

در مسجد زینب کبری(س) زنجان ۶۵ بسته معیشتی با همراهی خیرین تهیه و در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده منطقه بابائیان و کوی فلسطین توزیع شد.

همچنین اصحاب مسجد امام محمدباقر(ع) زنجان نیز در یک اقدامی خداپسندانه یک مورد جهیزیه به خانواده نیازمند در روستای تلخاب اهداء کردند.

 

این جهیزیه شامل تمام اقلام لازم برای شروع یک زندگی است که با همکاری خیرین تهیه و اهداء شد.

 

پایان پیام/ 73