کار و فعالیت فرهنگی در محله های کم برخوردار قابل ستایش است

کار و فعالیت فرهنگی در محله های کم برخوردار قابل ستایش است

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام امیدی در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» محله «سنگ سیاه» شیراز، گفت: کار و فعالیت فرهنگی در محله های کم برخوردار قابل ستایش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (یکشنبه 9 آبان) در بازدید از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» محله «سنگ سیاه» شیراز ضمن قدردانی از برنامه های انجام شده، گفت: ابتکار های بسیار زیبایی در برنامه های مسجد به انجام رسیده است که حضور نوجوانان و جوانان و مشارکت آنان در اجرای برنامه ها بر زیبایی آن افزوده است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس تاکید کرد: ارج نهادن به نوجوانان و جوانان در مسجد بر رونق آن می افزاید و باعث می شود در این محله کم برخوردار که آسیب های اجتماعی فراوانی نیز آنها را تهدید می کند، واکسینه شوند و مصون بمانند.

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه کار و فعالیت فرهنگی در محله های کم برخوردار قابل ستایش است، خاطرنشان کرد: در این مسجد با تعاملی که بین کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج وجود دارد، امکاناتی نظیر زمین چمن، گیم نت، و کتابخانه پیگیری شده است که کاری درخور و نیازمند حمایت بیشتر است.

وی برپایی موکب های پذیرایی در مناسبت های مذهبی و کمک های معیشتی خیرین به نیازمندان را یکی از راهکار های کمک به مردم نیازمند محله برشمرد و گفت: مسجد «حاج رضا» در محله «سنگ سیاه» به محور فعالیت های جهادی تبدیل شده است که با شناسایی اهالی توانسته است گام های موثری در کمک به آنان بردارد.

خاطرنشان می شود؛ در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید «سید جعفر ذاکری» مسجد «حاج رضا» شیراز گزارش مصور فعالیت های این کانون به نمایش درآمد و از فعالیت های صورت گرفته نیز با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

پایان پیام/ 130