برگزاری جشن قرآن دانش آموزان روستای هفت جوی

برگزاری جشن قرآن دانش آموزان روستای هفت جوی

تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام غیاثوند گفت: جشن قرآن دانش آموزان با حضور بچه های مسجدی کانون حدیثه روستای هفت جوی برگزار شد.

حجت الاسلام یحیی غیاثوند مدیر کانون فرهنگی هنری حدیثه در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد:این کانون یکی از کانون‌های فعال شهرستان اندیشه می باشد که با حضور بچه های مسجدی روستای هفت جوی زمینه ساز تقویت فعالیت های دینی و فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در روستا شده است.

 

وی با اشاره به آموزش‌ها و کلاس‌های این کانون فرهنگی اعلام کرد: برگزاری کلاس های نقاشی، آموزش قرآن کریم، کلاس صنایع دستی و قصه گویی از جمله آموزش هایی است که به همت این کانون فرهنگی انجام می گیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حدیثه خاطرنشان کرد: امسال این کانون با برگزاری جشن قرآن برای دانش آموزان پایه اولی و آموزش حفظ قرآن کریم به این دانش آموزان زمینه مشارکت و استقبال گسترده کودکان و نوجوانان را به سمت فعالیت های مسجدی فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام غیاثوند همچنین آشنایی دانش آموزان پایه اولی با وضو و اهمیت خواندن قرآن را از دیگر دوره های آموزشی این کانون فرهنگی هنری در روستای هفت جوی برشمرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت حال بچه های مسجدی و فراگران این کانون فرهنگی هنری دوره آموزشی نقاشی از راه دور از طریق فضای مجازی نیز برای کودکان و نوجوانان عضو کانون برگزار شد.

 

وی یادآور شد: برگزاری دوره های کارآفرینی برای بانوان روستا نیز از طریق این کانون فرهنگی پیگیری و انجام شد اما با شیوع ویروس کرونا بیشتر فعالیت‌های کانون فرهنگی حدیثه روستای هفت جوی تعطیل شد که رفع مشکلات کانون نیاز به حمایت مسئولان دارد.

 

مدیر کانون فهما حدیثه اضافه کرد: وجود کانون های فرهنگی می تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادهای مختلف در سنین مختلف باشد اما بدون حمایت مسئولان کانون ها نمی توانند فعالیتی داشته باشند.

 

گفتنی است کانون فهما حدیثه به آدرس شهرستان اندیشه روستای هفت جوی مسجد صاحب الزمان(عج) واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704