حمایت معیشتی و درآمدزایی مسجد جامع ملارد برای ۱۴۰ خانواده محروم

حمایت معیشتی و درآمدزایی مسجد جامع ملارد برای ۱۴۰ خانواده محروم

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام مظلومی به اشاره به حمایت خیریه مسجد جامع ملارد از محرومان، گفت: ۱۴۰ خانواده محروم از حمایت‌های مسجد در محورهای معیشتی و اشتغال آفرینی بهره‌مند می‌شوند.

حجت الاسلام «سیدرضا مظلومی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان پیرامون فعالیت های مسجد جامع ملارد در حمایت از اقشار کم برخوردار و بی بضاعت، اظهار کرد: خیریه مسجد جامع ملارد ۱۴۰ خانواده محروم و نیازمند را تحت پوشش قرار داده است و به صورت ماهیانه از خانواده های محروم و بی بضاعت حمایت می کند.

 

امام جماعت مسجد جامع ملارد افزود: ما برای کمک رسانی به خانواده های محروم آنها را شناسایی و بر اساس وضعیت زندگی‌شان به آنها کمک رسانی می کنیم. اولویت اول کمک رسانی ما خانواده هایی هستند که سرپناه ندارند، بیمار هستند و درآمد ندارند. در مرحله دوم کسانی که اشتغال ندارند، مورد حمایت های خیریه مسجد جامع ملارد قرار می گیرند که در همین راستا با ایجاد کارگاه خیاطی در جوار مسجد برای تعدادی از این افراد اشتغال زایی و در مرحله سوم سعی کرده ایم که به کسانی درآمد کمتری دارند، کمک رسانی کنیم.

 

وی به تهیه جهیزیه برای نوعروسان محروم اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از محورهای خدمت رسانی مسجد جامع ملارد کمک به جوانان در آستانه ازدواج و در موضوع تهیه جهیزیه است. ضمن  اینکه در محورهای عمرانی و تعمیرات نیز به خانواده های محروم خدمت رسانی توسط گروه خیرین صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام مظلومی به برنامه های فرهنگی مسجد جامع ملارد اشاره کرد و گفت: برگزاری سلسله جلسات معرفت شناسی، بصیرت افزایی، تربیتی از جمله برنامه های مسجد برای نوجوانان و جوانان است که در همین راستا ۱۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان را جذب فعالیت های مسجد کرده ایم.

 

امام جماعت مسجد جامع ملارد کتابخانه مسجد را یکی از کتابخانه های فعال در شهرستان ملارد دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه، استقبال از کتابخانه مسجد قابل توجه است همین موجب شده این کتابخانه به عنوان یکی از کتابخانه های موفق این شهرستان محسوب شود.

 

پایان پیام/ 40