صدور ۵۸۵مجوز الکترونیک جدید برای کانون های مساجد مازندران

صدور ۵۸۵مجوز الکترونیک جدید برای کانون های مساجد مازندران

تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: امسال تعداد۵۸۵مجوز الکترونیک برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران صادر شده است.

حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، به تکاپوی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران جهت ثبت فعالیت های دینی، آموزشی، ورزشی، اجتماعی، عام المنفعه، قرآنی و ... در سامانه بچه های مسجد با هدف کسب جایگاه های برتر در رویداد ملی «فهما» اشاره و اظهار کرد:   همچنین برای تسریع این روند و توسعه مشارکت کانون ها در ثبت فعالیت جهت کسب امتیاز در «فهما» جلسات توجیهی حضوری برای رابطین فهما تمام شهرستان های مازندران از 27 مهر تا9 آبان برگزار شده است.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در ادامه سخنانش به روز کردن اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد را یکی از کارهای مهم و اساسی در جهت ساماندهی کانون ها دانست و گفت: برای تحقق این مهم صدور مجوزهای الکترونیکی کانون های فرهنگی هنری مساجد برمبنای اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در دستور کار قرار دارد.

 

وی به فعالیت هزار و 194کانون فرهنگی هنری در مساجد استان مازندران اشاره کرد و افزود: تعداد585مجوز الکترونیک برای کانون های مساجد استان صادر شده است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا با بیان اینکه احکام شبکه رابطین فهما در مازندران صادرشده و قابل رویت و پرینت از سامانه بچه های مسجد است، تاکید کرد:  مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری استان در اسرع وقت با مراجعه به بخش کاربری سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir نسبت به دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه شبکه رابطین فهما در استان از بیمه نیز برخوردارشدند، افزود: برای سرعت بخشیدن به فعالیت شبکه رابطین فهما به هر یک از اعضای این شبکه 20گیگ اینترنت رایگان نیز اهدا شده است.

پایان پیام/ 286