روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود

روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸
بهتری با بیان اینکه روزانه به یکهزار نفر از زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می شود، گفت: همه هزینه های موکب مردمی بوده و هیچ حمایتی از سوی سازمان یا نهادی خاص ارائه نشده است.

«هادی بهتری» ضمن تشریح برنامه های موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این موکب در کربلای معلی به نشانی پشت خیمه گاه، حی النقیب، جنب شرکت «زین الاتصالات» کوچه سوم با امکان اسکان و پذیرایی برای یکهزار نفر در روز آماده خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «باقرالعلوم (ع)» مسجد «احمدی» شهرستان استهبان افزود: 40 نفر نیرو در موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» علاون بر اسکان و پذیرایی برنامه هایی نظیر سخنرانی حجت الاسلام «یونس شاهسوندی»، امام جمعه موقت استهبان، اقامه نماز های جماعت، مراسم عزاداری، سینه زنی و زنجیر زنی را ارائه می کند.

 

مسئول موکب «انصار الحسین (ع) شهرستان استهبان» با تاکید بر اینکه این موکب تا یک روز پس از اربعین حسینی دائر است، گفت: همه هزینه های موکب مردمی بوده و هیچ حمایتی از سوی سازمان یا نهادی خاص ارائه نشده است و حتی واکسیناسیون هم از سوی خود اعضای موکب انجام می شود.

 

 

پایان پیام/ 130