برگزاری ویژه برنامه ‌«مدرسه ای ها» به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

برگزاری ویژه برنامه ‌«مدرسه ای ها» به همت کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
مقتدری از برگزاری ویژه برنامه «مدرسه ای ها» به مناسبت ۱۳ آبان به همت کانون فرهنگی و هنری ‌«امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، گفت:  همزمان با یوم الله ۱۳ آبان روز «دانش آموز» ویژه برنامه «مدرسه ای ها» به همت کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: موضوع این برنامه گپی دوستانه با معلمان با موضوع «دانش آموز» است که در یک فضای صمیمی و دوستانه برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: از جمله عناوین برنامه «مدرسه ای ها» سخنرانی «امیر حمزه مهرابی» است که سخنان وی درباره روز «دانش آموز» انجام می شود.

 

مقتدری با اشاره به اینکه در این ویژه برنامه معلمانی از شهرستان های لار و گراش حضور دارند، خاطرنشان کرد: خواجی، شریعت زاده و عجمی از معلمان شهرستان لار هستند که در ویژه برنامه «مدرسه ای ها» حضور دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش ادامه داد: همچنین معلمان گراشی این ویژه برنامه نیز ناصری، اکبری و مقدسی هستند.

 

وی به دیگر عناوین این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده شهید دانش آموز از جمله برنامه های ویژه برنامه «مدرسه ای ها» در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش است.

 

مقتدری با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه برگزار می شود، گفت: حسینیه «حضرت زینب (س)» برای برگزاری این ویژه برنامه در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش رعایت شیوه نامه های بهداشتی را توصیه دست اندرکاران این وِیژه برنامه فرهنگی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری عنوان کرد.

 

پایان پیام/ 691