برگزاری یادواره شهدای بخش «کردیان» جهرم به همت بچه های کانون «مسجد جامع «الزهرا (س)»

برگزاری یادواره شهدای بخش «کردیان» جهرم به همت بچه های کانون «مسجد جامع «الزهرا (س)»

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
اکبری از برگزاری یادواره شهدای بخش «کردیان» شهرستان جهرم با همت و تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» خبر داد.

«مرتضی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تاکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا از اموری است که نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: باید از هر شیوه و روشی برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه بهره جست.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد»، افزود: برگزاری یادواره های شهدا از جمله برنامه هایی است که در پیشبرد و ترویج سیره و فرهنگ شهدا به جامعه به ویژه نسل جوان ضرورت دارد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتقال فرهنگ و منش شهدا به نسل جوان نقش بی بدیل و اساسی دارند، تصریح کرد: از این سو، کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)»، شهر «قطب آباد» مفتخر است که میزبان برگزاری یادواره شهدای بخش «کردیان» شهرستان جهرم است.

 

اکبری با اشاره به اینکه در این برنامه از سخنان حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم که خود از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده است، بهره مند می شویم، عنوان کرد: روایت گری اهوازیان هم‌سنگر و هم‌رزم سردار حاج قاسم سلیمانی از دیگر عناوین این یادواره شهدا است.

 

وی ادامه داد: شعر خوانی «ایوب پرندآور» شاعر آیینی و مداحی حجت الاسلام «سجاد بهروزی» به این محفل و مجلس شهدایی، رنگ و بوی دیگری می بخشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مسجد جامع الزهرا (س)» شهر «قطب آباد» گفت: یادواره شهدای بخش «کردیان» شهرستان جهرم روز پنجشنبه 13 آبان همزمان با نماز مغرب و عشا در بوستان «سلامت» شهر «قطب آباد» برگزار می شود.

 

اکبری در پایان از عموم شهروندان برای شرکت در این مجلس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

پایان پیام/ 691