خدمات و محصولات بچه های مسجد باید دیده شود

خدمات و محصولات بچه های مسجد باید دیده شود

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام امیر ارزانی با اشاره به تحولاتی که در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای ستاد فهما رخ داده است، گفت: خدمات و محصولات بچه های مسجد باید دیده شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «امیر ارزانی» در نشست مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) که امروز (چهارشنبه، ۱۲ آبان ماه) در باغ زیبای تهران برگزار شد، با بیان اینکه خدمات و محصولات بچه های مسجد باید دیده شود بر همین اساس روابط عمومی را در این ستاد تقویت کردیم، اظهار کرد: ما رویکرد روابط عمومی را از جنبه صرفا تبلیغی به جنبه کلان تبدیل و بحث ارتباطات و مدیریت روابط را جایگزین کردیم.

 

مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما افزود: ما روابط عمومی را از رویکرد سنتی به رویکرد تحولی تبدیل کردیم و همین موضوع موجب انعکاس اخبار ستاد در رسانه های بیشتری در کشور شده است.

 

وی اضافه کرد: مستندنگاری و تهیه آرشیو و تدوین مکتوبات از جمله تحولاتی است که طی دوره فعالیت ما در روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رخ داد.

 

حجت الاسلام ارزانی ادامه داد: موشن گرافی بچه‌های مسجد نیز تهیه و امروز رونمایی شد تا برند بچه‌های مسجد بیشتر دیده و معرفی شود.

 

مشاور رئیس و مدیر کل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین‌الملل ستاد هماهنگی کانون‌های فهما در ادامه  گفت: در حوزه ارتباطات نیز تعامل خوبی با مدیران رسانه های استانی و ملی داشته ایم که معرفی کانون های فرهنگی هنری مساجد ممتاز در این رسانه ها از نتایج این تعامل است.

 

وی ابراز کرد: دوره های آموزشی مختلفی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات برگزار می کنیم.

 

ارزانی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره جهانی شدن اسلام در پی پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح شبکه سازی مساجد جهان اسلام، مواکب الاتحاد و حضور در کربلا و لبنان از جمله برنامه های دیگر ما در حوزه بین‌الملل است و آمادگی برای ارتباط با سایر کشورها را نیز داریم.

 

وی در ادامه بر لزوم آموزش و ارزیابی کارشناسان حوزه های مختلف در استان ها تاکید کرد و گفت: ارتباط موثر با شورای هماهنگی استان ها باید وجود داشته باشد.

پایان پیام/ 397