برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ۱۳ آبان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت ۱۳ آبان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز ۱۳ آبان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک هفته دانش آموز و گرامیداشت حماسه یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: ۱۳ آبان نگینی درخشان در تاریخ استکبارستیزی ملت بزرگ ایران است و در واقع روزی است که انقلاب اسلامی با نثار خون دانش آموزان و دانشجویان جاودانه شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: امروز باید این روحیه استکبار ستیزی برای نسل نوجوان و جوان به خوبی تبیین شود که آبان ماه به جهت مناسبت های مهم یک فرصت محسوب می شود.

وی  از برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت روز ۱۳ آبان در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون خبر داد و خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود با موضوعات استکبارستیزی آمریکا، آمریکا دشمن کودکان، مبارزه دانش آموز در عرصه فضای مجازی و همچنین نقش و تکلیف دانش آموز پیرامون 13 آبان، را حداکثر تا 20 آبان 1400 به کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس zzp258@gmail.com ارسال کنند.

شفیعی با اشاره به اینکه علاقمندان می تواند حداکثر با 2 اثر در این مسابقه شرکت داشته باشد، تصریح کرد: کودکان از سن 6 تا 13 سال در رشته نقاشی و همچنین نقاشی رنگ روغن می توانند آثار خود را بر روی کاغذ A4 و با مداد رنگی تحویل دهند.

وی معرفت به ارزش های انقلاب اسلامی را از اهداف این حرکت هنری دانست و یادآور شد: در این مسابقه نقاشی به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا می شود و همچنین بهترین نقاشی در گروه سنی نوجوان هم هدیه ای دریافت خواهد کرد.

پایان پیام/ 130