باید با حضور نوجوانان و جوانان مساجد را مستحکم تر کرد

باید با حضور نوجوانان و جوانان مساجد را مستحکم تر کرد

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰
امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همکاری بین بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید دارند، گفت: دشمن ما، استکبار جهانی از بچه های جوان و نوجوان مسجدی می ترسند و باید این پایگاه ها را با همین جوانان مستحکم تر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» در دیدار با جمعی از بسیجیان خواهر و برادر شهر دهدشت ۱۳ آبان را یادآور حماسه های متعدد برای ملت ایران دانست و اظهار کرد: اگر شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز به درستی برای جوانان امروز شناخته و معرفی شوند، بسیاری از تبلیغات دشمنان علیه انقلاب اسلامی خنثی می شود.

امام جمعه دهدشت به نقش مهم مساجد در زمان انقلاب اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و همه سخنرانی ها علیه رژیم طاغوت، راهپیمایی ها و پشتیبانی رزمندگان و اداره جنگ هشت ساله دفاع مقدس از مساجد مختلف کشور ساماندهی می شد.

وی تعامل بیشتر بسیجیان با دفتر امام جمعه را خواستار شد و یادآور شد: این همکاری ها موجب تقویت و فعالیت های فرهنگی شهرستان می شود.

حجت ‌الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر لزوم تعامل و همکاری بین بسیج و کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکید دارند، گفت: دشمن ما، استکبار جهانی  از بچه های جوان و  نوجوان مسجدی می ترسند و باید این پایگاه ها را با همین جوانان مستحکم تر کرد.

«مهدی دانایی» هم در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج دانش ‌آموزی، گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا مدارس را به تعطیلی کشاند و باعث شد فعالیت گسترده بسیج دانش ‌آموزی در مدارس محدود شود.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهید فهمیده افزود: کرونا نتوانست فعالیت دانش ‌آموزان بسیجی را متوقف کند و این بسیجیان جان بر کف به شکل خودجوش در صف مقدم مبارزه با کرونا حضور یافته و علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، ورزشی، لوازم التحریر و ... اقدام کرده و با حضور در رزمایش‌ های کمک مومنانه به خانواده‌ های نیازمند کمک می‌ کنند.

پایان پیام/ 82