نشست بصیرتی روز «دانش آموز» در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

نشست بصیرتی روز «دانش آموز» در کانون «الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰
حضوری گفت: ویژه برنامه نشست بصیرتی و گرامی داشت روز «دانش آموز» در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تقارن روز «دانش آموز» با برگزاری هیات هفتگی دانش آموزی «یاوران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» سبب شد تا برنامه این هیات با حال و هوای این مناسبت برگزار شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: بر این اساس و به همت بچه های مسجد، نشست بصیرتی روز «دانش آموز» با برگزاری برنامه های متنوع برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این نشست بصیرتی که با حضور نوجوانان مسجدی برگزار شد، «مجتبی علی پناه» جانشین سپاه ناحیه سروستان به تبیین نقش دانش آموزان در تداوم مسیر انقلاب اسلامی و وظیفه آنها در گام دوم انقلاب پرداخت.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین در این برنامه علاوه بر مداحی حجت الاسلام قناعتیان، دیگر مداحان نوجوان این کانون فرهنگی و هنری نیز به مداحی پرداختند.

 

وی عنوان کرد: هیات دانش آموزی «یاران ولایت» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» هر هفته پنجشنبه شب ها با حضور کودکان و نوجوانان مسجدی در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در پایان از سایر دانش آموزان شهرستان برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

پایان پیام/ 691