۲۴ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ماهنشان فعال است

۲۴ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ماهنشان فعال است

تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی گفت: ۲۴ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال در شهرستان ماهنشان مشارکت خوبی در طرح گوشت قربانی داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در دیدار با امام جمعه ماهنشان به فعالیت 24 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با راه اندازی سامانه فهما فعالیت این کانون ها ساماندهی شد.

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با یادآوری اینکه فعالیت کانون های مساجد در سامانه فهما به ثبت می رسد، گفت: این سامانه بستری برای رقابت سالم کانون های مساجد در سراسر کشور را فراهم کرده است و بچه های مسجدی می توانند ضمن اطلاع از نحوه فعالیت دیگر کانون های مساجد در مسابقات فرهنگی و هنری متنوع شرکت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد با توزیع گوشت قربانی با همراهی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا در کانون های مساجد سراسر کشور آغاز شده است.

 

این مسئول اضافه کرد: در هشت مرحله توزیع گوشت قربانی در استان زنجان، بسته های گوشت قربانی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان ماهنشان نیز به دست نیازمندان رسید.

 

حجت الاسلام یارمحمدی به کسب رتبه هجدهم استان زنجان در سامانه فهما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آموزش های مجازی و مسابقات کتابخوانی در بستر این سامانه انجام می شود.

پایان پیام/ 693